Welkom op de homepage van Irish Soft Coated Wheaten Terriër kennel Ón Inis Glas.
Wij fokken uitsluitend met gezonde honden, gefokt volgens de Ierse rasstandaard.
We hebben af en toe pups die altijd opgroeien in de huiskamer.
We hebben Wheatens sinds 1994 en onze kennel bestaat sinds juli 1997.
Dit jaar dus 29 jaar.
De pups van Dubhlinn zijn geboren.
Bel voor informatie 0345 - 530577.
v.l.n.r. Caitlin, Kelly, Eileen, Bas
Ón Inis Glas was de beste ISCWT kennel van 2023, net als in 2022, in de Winner of Winners (WoW) kennel competitie.
Ón Inis Glas was de beste ISCWT kennel van 2024, net als in 2022 en 2023, in de Winner of Winners (WoW) kennel competitie.
Ón Inis Glas was de beste ISCWT kennel van 2025, net als in 2022, 2023 en 2024, in de Winner of Winners (WoW) kennel competitie.
Irish Isleen On Inis Glas (Isleen) is de beste Irish Soft Coated Wheaten Terriër geworden van Nederland over het jaar 2025 (zowel nationaal als internationaal) en heeft daarmee de titel gewonnen van Winner of Winners 2025!!
Nieuws
Site updates 01 April 2019
- Foto's van het 2U-nest toegevoegd
- Show resultaten van 2019 bijgewerkt
Site updates 20 March 2019
Site updates 14 March 2019
Site updates 09 March 2019
Geboren 05 March 2019
Hoera, op zondag 3 maart zijn de
pups geboren van
Molly Malone Ón Inis Glas (Molly) en
Paddy Patholon Ón Inis Glas (Paddy). Het gaat prima met moeder en kids. Het zijn 3 reutjes en 6 teefjes.
Site updates 05 March 2019
- Foto's van het 2U-nest toegevoegd
- Extra nieuws item toegevoegd
Site Updates 17 February 2019
Site Updates 10 February 2019
- Show resultaten van 2019 bijgewerkt
- Extra nieuws items toegevoegd
- Dracht controle foto van het 2U nest toegevoegd
Pups 10 February 2019
Hoera! Onze Molly is drachtig!!
Wij verwachten begin maart dus
pupjes uit de combinatie
Paddy Patholon On Inis Glas (Paddy) x
Molly Malone On Inis Glas (Molly).
HD uitslag 10 February 2019
Nog meer goed nieuws!
Ondertussen is de heupuitslag (HD) van
Paddy (Paddy Patholon On Inis Glas) binnengekomen. Paddy heeft HD-A. Een betere uitslag kunnen we ons niet wensen en zijn hier dus ook super blij mee!